dimecres, 10 de desembre del 2008

SOM EL QUE PODEM.


10 comentaris:

Aloma. ha dit...

Explícit, va per tu.
Això volia posar-ho com a text, però aquesta imatge m'ha sigut impactant!
Saps com aquelles mirades rialleres que il·luminen una nit qualsevol? Com un troç de pa agafat per qualsevol ésser mort de fam? com el contrast d'aquella mà negre amb la blanca? Ho saps?
Doncs aquesta il·luminació m'han banyat els ulls de glòria. La mà la tens trencada, genial!



Els ulls encara s'il·luminen, i no els hi demano color només vida. Molta vida. Sense matar-la. Perquè com diu el gran mestre; - Viure el somni, és matar la vida.

Anònim ha dit...

jajaja no sabia k anava x mi jajaja

gracies gracies XD

PD: a veure si pnjas algun video jugant a hockey jajaja

Aloma. ha dit...

que inocent cortes.
Serà que l'has fet tu la retucada collonuda de la foto xd...

aaaaaaaau quan fagi un partit ho tindré amb compte xd.

VISCA L'ESPORT

Anònim ha dit...

SOM LO QUE SEMBREM!!!!

Desde el meu punt de vista les pedres rebotan tard o d'hora!!
sempre kau alguna roka ke no toka!pero wunu kada ostia ens fa mes forts per la proxima!!!


1peto Anna!!


ja sas ke aki tens un kompany i un amik!

Aloma. ha dit...

aquest company amic és el que se la fum per les escales de ca'l didac?
qqq booooooo xd.
OBRE ELS ULLS SIUSPLAAU.

Aloma. ha dit...

Conta enrere per començar a volar cap a l'ozó.
PUNTUALITAT, que no m'agrada la inpuntualitat.

ANTIPUNTUALS SEMPRE.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

alça't i comencem a volarr

=) dialeg de cares ^^

Anònim ha dit...

Boníssima...

Jo de moment m'espavilo amb el GIMP... no sé fer grans coses x)

Aloma. ha dit...

haha, jo ni això.
Jo amb els contrastos del Word i amb algun afegiment del paint, i bon vent!
Ja me'l passaràs aquest programa xd, que sempre m'has anat actualitzant de la modernitat!

Salut i voluntat!