dissabte, 2 de febrer del 2008

m'identifico

i aquells que no s'identifiquen et negen que hi hagui un sentiment tan fort!
et negen que Tu et puguis sentir català quan diuen que ets espanyol.
Em nascut envoltats d'una llengua, un himne, una cultura, una tradició,
i aquesta tradició i cultura és ben nostre, per tant, mai pot haver-hi un final
al nostre coneixament, a la nostra identificació!
Però tampoc vull dir que em senti superior a ningú, no! n'hi molt menys! però tampoc em cal sentir-me inferior.
I cada any l'11 de setembre penjo la senyera, la meva bandera, amb simbol de record i estimació per la meva terra i per aquella gent que va lluitar per tenir-la, per tenir-la amb dignitat, amb respecte i amb amor, amb llibertat.
I avui igual que ahir el meu Orgull viu més que mai.
I avui ningú em negarà el meu sentiment, perque ningú serà mai capaç de trencar-lo!

un sentiment no es trenca fins que la mateixa persona deix de sentir-lo!











Adeu Mestre...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Es Un Text que no podria entendre millor...
se el q dius i sento el q tu sents,
perque dius el q em de aguantar tots els catalans!

I aixo que fan de tractiarnos de espanyols i nomes x voler la independencia ja ens diuen terroristes o trobo estupid i molt
fastigos,
No crec q tota espanya pensi aixi... però mai ningun de aquets moura un dit x ajudarnos! estem sols en una lluita q ni els catalans estem apoian! el conformisme s'exten cada cop mes!
Mes temps esperem... mes segura la nostre derrota!

Me motivat masa poero bueno... es q el teu text ma agradat

Inga macaaa vai a Estudiar una toneta....

ingaaaaaaaaaaaaaaaa

Ptns Maqa!
Salutttttttt!

Anònim ha dit...

Bueno no e dit... Espero q tagradi el comentari.

i q soposo q aniras a sansa a la nit.. q vaigi b .. soposo que tmb anira el sisu i el didac!

SALUT

Anònim ha dit...

Skinetaa!! Text preciós, si hi hagués molta gent com tu , el país aniria millor, però per desgracia encara hi ha incultura i poca consciencia política.. Per això m'emociono quan veig textos d'aquests, amb tanta força, i m'enorgulleix ;)

De cawboy preciosa!! xD Amb harrington i bambes coles =.
Avera quan ens veiem senyureta, que ja seria hora i anem a despertar l'orgull català per algun lloc.. Muahaha

Doncs res més bunika, a seguir així i a donar canya a tot el que no ens deixi ser nosaltres, perque això que en diuen "Espanya" ja fa temps que està podrit.

Que ens ho posaràn dificil?? See, pero com diu una gran frase; Si ens tallen les ales, volarem amb els collons!! (tu amb els ovaris)

Un petonas seximbol, cuida't molt!

Salut!