diumenge, 22 de juny del 2008

no tinc altra forma de dir-te el que sent

i apaga la llum
i tanca els teus ulls
i escolta el silenci
de l’habitació
i no tingues por
no et pense fer mal
només vull recórrer
la pell del teu cos
però no alces la veu
no faces soroll
no tinc altra forma
de dir-te el que sent

i et bese en el coll
molt a poc a poc
et toque els cabells
amb la punta dels dits
i et sent respirar
molt ràpidament
serà que et mossegue
amb tendresa els mugrons
i comence a baixar
a baixar i a baixar
i observe com s’obri
el teu sexe latent
ja estic dins de tu
habite el teu cos
i et bese en la boca
fanàticament



7 comentaris:

Anònim ha dit...

M'has dir que el flog només mola per les fotus, i ke és aquí on passes tot el que penses, sensts i ets.

Aquesta cançó deixa un missatge molt clar.

Amb tu tinc una sensació molt rara, no ens hem confiat mai res personalment però sé que per segones persones tu em coneixes bastant i jo...jo tinc un sisé sentit que em diu que hi ha alguna cosa en que la teva persona m'agrada i t'acullo dintre els "meus" sense cap esforç. Són unes curiositats que ens ofereix la vida dins el seu estat pur. No sé si m'entens, perquè sempre que parlo per teclat ho faig amb metafores i com els romàntics, donant-li cent paraules a una cosa eu podria dir amb una sola.

Només vull dir-te que m'agrada com ets, que ho demostris als altres i que jo sigui una a les que permetis coneixe't. I que i tens algun problema algun cop o qualsevol cosa que necessitis companyia, m'agradarà ser-hi.


Un petó anneta!


Lídia.

Anònim ha dit...

preciosa cançó, m'ha encantat... es increible com la música, la canço, pot arribar a transmetrer tant amb la seva lletre, amb el seu so,..
i per suposat que me la baixare! ;)

un petonet enorme preciosa, cuidet!

Anònim ha dit...

uiii.. era la Belén jeje!

un petó!

Anònim ha dit...

El fruit de la nostra amistat és l'amor i és que al teu costat les coses més insignificants que ens passen em donen a conèixer els motius més grans per seguir vivint i tirar endavant. Ets una gran persona, Anna, rarament em sentiràs a dir això algú (ja saps com sóc de tímida). Rarament sentiré alguna cosa semblant al que sento per a tu amb altre persona.

T'estimo, skinjet!

Orgulloses de ser dones!

Aloma. ha dit...

Ohhhhhhhhhhh!

mira si m'arribes a estimar que quan em vas veure em vas intentar arrencar-me la orella sensera, però per sort només et vas endur l'arrecada xD
Motivadaa t'estimo un ou ostia!

vull un bon pogo amb tu!
u desitjooooooo!

Aloma. ha dit...

Gràcies lentis de l'Alba ;)

e.M.briaguesa ha dit...

Que bonic :)


Annaaaaaaaaaaaa, ja està ja he fet la crònica enorme del viatge :)