divendres, 10 d’octubre del 2008

Declivi.

Crec que encara no me'n faig creus que la teva absència perduri encara entre mi. Entre aquelles roses vermelles vaig veure com t'endinsaves dins la foscor, i fins aquell moment no he tornat a saber-ne de tu. I t'anyoro. Molt, moltíssim.

Em pregunto perquè em tremolen les mans quan hi penso,
perquè tot ho veig brillant i mig borrós?

La sang calenta em bull ja a poc a poc
creixent amb el bateg del cor.
D'aquí no només sorgí la idea de frase celeste,
sinó; en sorgí el raonament.
La saliva em desfer el vici de la boca
com si hagués de trencar amb el desig.
Estrany, mirar per la finestra i fer actuar el sentit de l'oïda.
Llibertat, com escoltar el Cant dels ocells,
i poder fer unir els punts és dedicar la voluntat.
No només són amants de valència,
és amor compartit.
Com viure amb el què és vist,
ÉS SOBREVIURE.
I amb aquest jugar, és essència
utilitzant la música de les paraules,
com sentint la fe dels muts,
i vos, senyor, parlant sense veu.
A món obrir de bat a bat,
per acceptar aquest declivi de la realitat.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

paraules que surten de dintre....
anna es dificil plasmar els sentiments, en paraules diria que impossible... pro la teva manera d'expressar-te fa que pugui saber el que sents quan ho escriuss!!!
tens una culaitat impresionan entre moltes d'altress... m'encanten aquests escrits!!! fes-ne sempre que puguisss:)
tstimu annaaa
clara:)

Anònim ha dit...

paraules que surten de dintre....
anna es dificil plasmar els sentiments, en paraules diria que impossible... pro la teva manera d'expressar-te fa que pugui saber el que sents quan ho escriuss!!!
tens una culaitat impresionan entre moltes d'altress... m'encanten aquests escrits!!! fes-ne sempre que puguisss:)
tstimu annaaa

Aloma. ha dit...

eem podries haver dit quelcom de la fooooto nooo?
jooooder amb lo que em relaxa mirar-la...

la vaig fer jo, hum :D
un petó PARRoncia!

Anònim ha dit...

anna, tal com diu la Clara, és genial. te dit milcops que no sabia aquesta fase de tu, és a dir, d'aquests escrits que fas...

i si, enyora és lo pitjor.
en aquest mes que ha passat ràpid, per mi, te vist molt poc... però crec que ets una personeta bastant forta, i que has estat d'allo més bé!
sinò és aixì, mu dius vale? :)

continua sent tan forta, com ara!
i ja veuràs, tot anirà d'allo més bé! I la foto, m'agrada si, molt.

un petó anna! :)
fins aviat. mariona.

. ha dit...

I que sàpigues que per aquí hi tens un admirador que per fi, d'una vegada per totes, s'ha decidit a escriure un bloc.

Un petonet, i no m'odiïs tant!