diumenge, 25 de maig del 2008

on només sentia vent.








6 comentaris:

Anònim ha dit...

Aiai cony de mossa si en realitat ets bona noia el que està cla aquí jo soc el únic borde per que sempre et faig el mateix jeje

vuenu una mica tb u ets ee tu no tot son floretes


La qüestió està tu em deixes el llibre i tel canvio durant un temps pel llibre tel possu en un DVD el deixo tel regalo perque ja el tinc al ordinador i el llibre quan mel acabi tel tornu aixo sempre que et sembli bé per cert


Tot s'ha de dir que de la meva colla vaig ser el primer de coneixet aiai aquells dies que xarravem i xerravem qui ho havia de dir que ens retrobariem i seguim un camí semblan cagun l'ostia

Ai sempre ens quedara el Edu de Vallbona i la seva castanya que portava al Castanyada rock i els nostres roces que es mantindran per sempre en el recor pero que no moriran mai.

Aqui em despedeixo diente que
tu ami tb mancantes ets la ostia i per molt que men enrigui com balles el nostre ball es el mes lliure que hi ha un petonas

Desde la beguda alta on s'acaben les vinyes i comença l'industria

On vas vindre
Quan ens vam coneixer

una calorosa abraçada

Aloma. ha dit...

OOOh, sisqueeeet
si es que.. QUE TIEMPOS AQUELLOS!

l'edu de vallbona.. que se'n sap d'aquest?
Ostia si sembla més passat que res tot això, si que en fot de temps que ens coneixem si! Telaa telaa!
I guaita ens anem vaient els concerts una miqueta de vailoteos una miqueta de gracietes i au :D

Em sembla moltbé això de que jo et deixo el llibre i tu el DVD, que em triunfen molt aquests DVD xD
aquests changes moooolen
Per cert, un dia em de disfrutar d'un bon concert de pilseners o perkele, que et sembla?

Ja te dit, bordes per fora macus per dins.

un petó i que duri eh!

Anònim ha dit...

skineta!!!!

si aki em tens, komentat!!!!!

Moltes gracies per l'ajuda, si aprvo aket exament et fare un altre monument!!!!!

esperu ke tot be!!!

tenim de kedar tots tres per anar a fer una birra!!! ja ke la xineta amb deu algu!!!!

vinga xiketa!!!

1petuna i una abrasada!!!!


AGur!

Anònim ha dit...

Ueiii uapa! mol uapa la ftu i la cançonetam jejej
malegru que agi nat tot tan be, un petonasss feliça!! xdxd

muaaaaaa
salut!

Anònim ha dit...

Ueiii uapa!!! mol uapa la ftu i la cançoneta, un petonasss feliça!! malegru que tot vagi tan be!!

UN PETOOO! SALUT!

Anònim ha dit...

que tai de dir io a tu!
apart de qe tstimu i de qe em fas psar uns moments enormes al teu cstat??!
un pto