dilluns, 9 de febrer del 2009

Dosis de Natura.


11 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt maca la foto!! ami el montseny m porta records d la ESo, k vam anar amb el col·legi d excursio 2 nits i vam anara caminar. Uns boscos preciosos, llastima k no ens hi vam endinsar massa...

Un altre dia ti acompanyare!!

Ptooons

Jordi

e.M.briaguesa ha dit...

:)




saps que?
dissabte anir´´e a veure la obra de teatre Aloma (H)
haha




tot be?

una abraçada

Aloma. ha dit...

doncs espero que t'agradi, a mi em va encantar :D

Anònim ha dit...

podries puja alguna foto de la influencia maresmenca sobre tu i fer un escrit no?? jajaja

apa xirukaire anticonjuntisme a la muntanya un ptoo!!

És Comú ha dit...

Oooh ohh...Jo vull pau!

Buf la sensació de pau que em transmet aquesta foto, i tu tant feliç, es el que necessito... ultimament tinc uns dies que no son vida...

molt uapa la foto, tu i la bella naturalesa, dues coses que costen de trobar i que s'han de conservar per sempre, perque no canviin mai! :)

un peto!

Efrem ha dit...

Ostres que bé que s'hi debia estar allà. Quina enveja!

Anònim ha dit...

AGRRR!!
Quina fotassa reina! Un dia podríem probar d'anar a un lloc dakets en comptes de la platja, tot i que podem anar a tots dos llocs! :) però amb riures, fotos i converses pel mig, això no canvia! ;)
Mmm...anna anna.. :)

Anònim ha dit...

Surts molt bguapa a la foto, però si no fos pel paisatge del Vallès... xD El Penedès en canvi és molt més sec! M'estàs donant presses per comentar-te i no sé que posar-te, en fi, si tornes a vindre i m'ho demanes potser anem al matagalls xD
vinga, un petó Anna!


ps: x cert mol currat el blog.

Aloma. ha dit...

No entrem amb dilemes sobre eL Vallès i el Penedès senyor Marc xd.


Com el Vallès no hi ha res, queda dit :)

Anònim ha dit...

aaaaii.

Aloma. ha dit...

hahaha no te'm flipis valeen?